Landskampen 2010

6 Mars 2010

Jag och Nikie hade ställt klockan på halv åtta för vi skulle käka frulle vid åtta. Vi var iaf utvilade och vi tog på oss kläderna och fixade lite sen gick vi ner lite tidigare, hihi! Det var en as fin utsikt för hotellet låg nära en lite sjö eller något, så vackert! Vi tog iaf bussen till banan vid halv tio. Finländarna delade buss med oss, haha! Det var kul! Tog en kvart att åka buss till banan, fanns mycket höga berg att kika på, underbart! Haha! När vi såg banan såg den ut som en rund jag vet inte vad! Haha både jag och Nikie bara " Kolla där är banan" Erik bara " Men nej det är det inte".. Men jo det var det, hahaha! När vi kom fram så gick vi in i gymmet och cykla lite, vissa slipade skridskorna! Träffade på Magnus (från norge) och snackade lite med han! Jag var i femte par på 500m och jag gick lite efter ett. Så innan det värmde vi upp, testa isen och hade as kul! Jag gick sedan ut på isen och började köra lite innan jag skulle starta! Jag var väldigt nervös och jag skakade som tusan i starten.. Menmen, jag öppnade loppet under 12sek men det gick inte så jätte bra sedan.. Fick något på 46 sek... Menmen efter loppet var det bara att ladda om, man hade typ bara en timma på sig! Det var väldigt packat... Mitt nästa lopp gick lite efter två och det var då 1000m. Det gick väl helt okej men ändå inte! Fick något på 1.39.. Jag orkade inte, ahha. Det är sant! Haha!

När alla hade kört klart så var det stafett och jag startade. Jag vet ej om vi kom tvåa eller trea på stafetten.. Norge vann iaf, haha ganska så överlägset. Menmen, vi kommer om nästa år! Det lovar vi!!

Vi åkte tillbaka till hotellet och då var det jätte stressigt! Vi hade bara 45min på oss ungefär... Jag skulle ju gå i trikå på kvällen, haha. Pinsamt. Men så går det när det är första året som man är med! Men efter vi käkat så fick jag jätte ont i magen. Hade inte käka så bra på dagen så jag fick gå iväg då när vi skulle börja med lekarna.. Fick vatten och lite sånt. Jag går inte in på detalj.

När vi väl var framme på hotellet igen så packa jag och Nikie lite och fixade inför söndagen. Vi var ju tvugna att ta med alla saker till banan eftersom vi skulle åka därifrån sen.. Men sen så ringde våran telefon på rummet och då var det Erik G som ringde och fråga om han fick komma för några av killarna hade norska fotbolls tjejer där inne. Haha stackarn! Men han kom in till oss och vi snackade och hade dte mys, haha! Han skulle sovit hos oss men det fick han inte. Så han gick runt elva. Jag och Nikie somnade kanske runt halv tolv. Skulle upp klockan sex, frukost halv sju! Bussen gick halv åtta!

Blev ej så många bilder denna dag!

Tilda, jag och Malin. Hihi innan bussen kom på morgonen!

Malin, Tilda, Nikie och Erik G. Haha!

Finländarna där framme, hihi!

Hihi, Malin. Älskar dig!

Erik W och Erik G. Haha, söta då.

Jag och Amanda! Sötnos hon är!

Tilda, Malin och Jag!

Banan, den var nice!

Min Lördag!


Kommentarer
Postat av: Ella

åå vad fina bilder:)

önska att jag va med:)

2010-03-08 @ 16:53:55

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0