Kommer ej kunna skriva mera..

Min syster håller på att göra test på körkort på andra datan där internet finns.. Så fick ta den gammlagammla datan och ha den gaaammllaa internet som är lika segt som en snigel!! Så vet ej om jag kommer få tillgång till den datan idag (suck)..

Idag efter skolan så var jag på möte med Rinat sen så mötte vi hennes syrra Märta. Vi gick upp till Rinat typ en halvtimma sen så åkte vi till hennes pappa. Jag var bara där typ en kvart och han käka lite mat som han hade gjort, haha! Det var jätte gott. Sedan smsa Karolina att hon snart var vid tunavallen så då sprang jag ner till bussen och hoppade på där sen åkte vi till stan. Vi skulle ta en fika och fikan tog vi på " first class ".. Det var jätte gott och vi satt där typ en timma lite mera. Vid kvart över sex så gick vi där i från sen in på Gina och testade jeans. Ska nog köpa dem fast en storlek mindre som inte fanns. Haha alltid jag! Men det var det mysigaste jag gjort på länge. Var typ bara vi på stan, haha!

Älskar dig Karolina ♥

 

I morgon ska jag sova hos Rinat och tror vi ska träna också. Tove ska också sova där, mys! Sen så på Onsdag ska vi till Rinamngymnasie. Typ ska kika runt där och så, kul! Därför ska jag sova hos Rinat för vi börjar kvart i nio..

 

Men om jag får tillgång till datan sen så lovar jag att jag skriver sen! Annars får ni alla ha en bra kväll och så hörs vi i morgonbitti!

 

TUSEN PUSSAR


Kommentarer
Postat av: karolina

Hur mysigt som helst, hihi!

tack för kvällen, jag älskar dig linda♥

2010-03-15 @ 21:29:24

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0