KLAR!

Haha ja då var man färdig då.. Jag är väldigt glad över att det är sista dagen i skolan för den här veckan. Tänk sen när man gå ut gymnasiet.. Då kan man skriva "DETTA ÄR SISTA DAGEN JAG GÅR TILL SKOLAN FÖRALLTID" ja om man inte ska plugga vidare på högskolan eller så, haha! Men annars så kan man ju säga så, wihhoo!

Men ska packa väskan nu och så.. Lite ego bilder på mig, haha min fina ring som redan gått sönder.. Gick sönder första dagen men inte orkat byta den.. 79:- bibok..


RINGEN, älskar den! Vill ha en till, eller massa flera!




Haha ja det var lite bilder.. Får se om jag hinner skriva något innan öppethus.. Annars så skriver jag efter åtta. Jag och Rinat laddar inför huvudstaden i morgon! Hoppas på sol så man kan använda brillorna!

Ha en bra dag

- ta vara på dagen, den är din

Kommentarer
Postat av: addeeee

det blev as bra ju :D <3

2010-03-25 @ 10:34:56
URL: http://addealmighty.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0