Jobbig men rolig träning!

Haha ja nu var man hemma efter en skit jobbig träning. Jag och Rinat har ju köpt "spinning kort" på friskis. Det var vårat första pass idag och det var grymmt jobbigt men också väldigt kul. Känns skit bra nu efter! Vi skulle tränat på fredag igen men Elin har flytta sin fest så vi ska träna på lördag ist. Så vi iaf tränar två gånger den här veckan. Sen kanske vi ska träna tre, jag tror jag ska göra det iaf. Hihi.

Idag så var vi på s:t Eskil, ett gymnasium i Eskilstuna. Det var väl kul och så men fastnade inte för deirekt något program. Hanverksprogramet var väl typ det ända. Då det fanns " maikyr, hår, häls & kropps vård, konditor, mm" men jag har ju iaf ett helt år på mig att välja. Nästa vecka fast på tisdagen torr jag, då ska vi besöka Rinman, min syster går där, hihi! Men ja vi får väl se vad det blir för något.

Efter vi vart där så gick jag, Rinat och Adam på stan lite. Träffade på Karolina och hennes två kompisar ( kommer ej ihåg vad dem hette, förlåt. Hihi) Sen så var Rinat tvungen att gå hon skulle på utveckligssamtal. Så jag gick på stan med Adam ett tag. Tog 15.35 bussen till Lollo. Vi hämtade Tindra på dagis och sedan kom hennes mormor och gjorde pannkakor, mums! Sen var det träning, haha!

Ja lite kort om min dag. Men nu så ska jag nog förbereda mitt 500 inlägg, haha! Sen måste jag springa iväg till pappa så han får knäcka min rygg innan han somnar den där tröttern! HAHA!


På stan idag köpte jag nya brillor. Kan lägga upp en bild på dem.. Blir nog att använda dem i morgon om det är nice väder. Alltså soligt, hihi! Ska nog ha min vårjacka också, snyggt!


Ginatricot-     59:-

Kan lova er att det knaka inte lite om min rygg, haha!

 

Godnatt puss på er sweethearts


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0