INTE min dag idag!...

Nej absolut inte min dag idag... Usch den har inte gårr bra alls. Ni kan få en lista på vad som gått snett....


* Tappa ett ägg på golvet när jag skulle laga pannkakor.
* Spillde hudkräm i hela sängen + väggen.
* Glömde skorna till träningen.
* Spika mig själv på fingret i huset..
* Snubbla och slog i tån i tröskeln.
* Spillde grädde nyss när jag skulle käka chokladpudding.
* Skulle resa mig upp och slog navelpiercingen i borde så den börja blöda igen.
* Slog huvet i solariumet.

Ja vill ni veta mera eller? Haha bästa att sova snart tror jag... Men skriver i morgon. Ha en bra kväll, godnatt på er, ni kan ju skratta åt min misslyckade dag!


OCH NYSS LA JAG HELA HANDEN I GRÄDDEN.. ÅÅÅÅHHH!

Kommentarer
Postat av: Rinat

NEJ SOV INTE, DU KANSKE ALDIRG VAKNA UPP! HAHAHA

2010-03-14 @ 21:47:08
URL: http://rinatefraims.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0