Hur måste en blogg vara?

Ja jag har fundera lite på det där.. För att en blogg ska få mycket läsare och man kan tjäna pengar på den måste man bara en bitch då? Som Kisse tillexempel. Hon festar nästan varje helg ibland på vardagarna. Eller Dessie som är 15/16 år och festar varje dag nästan. Hon har ju hoppat av skolan också. Är detd et som krävs för att en blogg ska få mycket läsare och att man kan tjäna pengar på den?

Jag tycker det är fel. För att jag tycker att Kinzas och Fokis blogg är värda den summa pengar dem får. Men kissies och dessie? Alla som läser den mår ju nästan dåligt av det. Kissie säger att det är fult med små tuttar och att kåren sitter ihopp?! Vilken ungdom med små tutttar och lår som sitter ihopp mår inte dåligt av det? Jag tycker det är fel att ge dem de pengar som dom får. Eller Dessie då, hon har ju inte ens börjat gymnasiet? Jag tror att bloggvärden inte kommer sluta bra. För det är flera ungdomar som nappar och tar det som de skriver.

Lite bilder från Kissies blogg;

Under denna bild stod det " jag stör mig på feta tjejer som posar som modeller..."

Botox läppar och hur mycket smink som helst.

Vart är det fina med hennes läppar?

Vad är det fina med hennes två uppblåsta ballonger?

Ja jag tycker det är lite konstigt att hon tjänar pengar på allt....

Lite bilder från dessies blogg;


Det är ett vädligt tjat om hur full hon är hela tiden?

Ja jag tycker det är väldigt märkligt. Hur vill ni att en "kändisblogg" ska vara?


Hörs senare!

Puss ha en bra dag!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0