Hos Karolina!

Jag är nu med Karro och Ida hemma hos karro. Vi fixar håret lite, hihi! Det är as kul! Nej men lånade en lite locktång av Karro, ska köpa en likadan, haha! Nej men den gör as fina lockar och då slipper man platta varje dag! Smart va?! Ja!

EFter skolan käka vi på donken igen, haha! Sen nu är vi här, mys! Ska typ hem runt åtta eller något, jag vet ej! Sen hem och skriva klart uppsatsen om jag orkar!

Lite bilder på mig och Karro, kommer mera sen!


En på mig och Karro i bakgrunden, haha! Ser ni lockarna???



Kommer mera bilder sen och då MÅSTE Ida vara med, hihi!


P U S S A R

Kommentarer
Postat av: Karolina

hihi, en riktigt mysig dag med er! <3

2010-03-02 @ 19:45:14

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0