Hemma, lite nytt!

Ja nu var man hemma från skolan och tuna. Jag har försökt att hålla mitt humör uppe hela dagen men nja det har väl gått sådär.. Efter skolan åkte jag till tuna park och snacka lite med Daniel på bussen, han skulle hem så passa på att ta samma buss så man slipper åka själv. Alltid trevligt med vännernas sällskap.

På tuna gick jag lite med mamma och sen iväg själv för att köpa en present åt min syster, hihi! Hon jag köpte den av var jätte trävlig och pratade på som tusan. Hon frågade om jag ville ha medlemskort och då frågade jag hur gammal man var tvungen att vara. Då sa hon 16 så jag fick berätta att jag var 15, haha! Hon trodde jag var 17, tyckte jag lät och såg så vuxen ut, det var väldigt possetivt tycker jag! Hihi, glad blev jag!

Jag köpte ett par lackleggings från gina ( 149:- ) dem är inte helt lack eller vad man ska säga! Men ni får se det i morgon på "dagens outfit" eller något, hihi!

 

Just nu sitter jag o lyssnar musik, kan dela med mig av en till låt som ligger väldigt högt på listan, hihi!

 


Shakira feat Lil Wayne-   Give it up to me




Pusss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0