Hemma igen...

Hade en underbar kväll med Karro oh fick ett litet kort av henne på mig, Karro & Ida, ska sättas upp! Hihi! Jag snackade lite med Karros pappa om fotboll. Jag har ju som sagt spelat det förut.. Åh blev så suden på att börja igen. Men då kommer jag nog börja i deras lag, Triangeln. Verkar jätte bra ocha allt. Ska kanske test träna med dem den här veckan eller nästa vecka. Kul!

Blir en tidig kväll för mig ikväll. Ska upp och gratta syrran tidigt för hennes buss går åtta mot Åmål där hennes danstävling är. Kul! Men vi åker typ tio.

Bilden;


Syns ej så bra.. Men gulligt var det allt!


Jag just nu;


Hihi har börja älska att blunda på bilder. Vet ej varför. Men man ser snäll ut? HAHA!



Puss

Kommentarer
Postat av: karolina

TACK FÖR DAGEN BEBIS! <3

2010-03-19 @ 22:13:46

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0