Haha, pasta sallad till frulle?

Ja godmorgon på er!

Just nu så håller jag på att sminka mig, haha! Jag skulle käka frulle i morse men var så trött på det som fanns hemma! Så jag käka pastasalladen som jag skulle haft till resan, haha! Det var gott då men nu mår man illa! Så ett tipps till er, käka INTE pasta sallad till frulle, haha!

Några har fråga vart jag ska åka idag. Så här får ni svaret!:

Jag ska till Norge på landskamp. En kamp mellan Sverige, Finland och Norge. Ma blir uttagen till den här tvälingen och dem som det är första året för kommer att få gå i trikå på kamratmiddagen. Haha skämmigt det kommer jag att få göra, suck! Men som sagt, det är en skridskotväling och dne sista för mig! Hoppas ni är nöjda med svaret!

Om texten är konstig så var det för jag råka komma imot något, haha! Menmen!

Skriver senare!

P U S S A R


Kommentarer
Postat av: malin Wickström Uknow

haha var glad att det är ditt första år i år! när det var mitt första hade vi inte fått de snygga trikåerna än! det var dom fula med övergångställe på magen!! det var pinsamt kan ja lova!!! + att vi käkade på scandic, satt mitt i entrén alla såg oss!!!! hahaha men lovar det kommer vara kul <3 ses på arlanda gumman <3<3

2010-03-05 @ 09:56:01
URL: http://sattsapajvc.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0