Gud så trött jag är!

Ja mamma kom in och väckte mig runt halv sju då var det bara att traska upp och sjunga för syrran! Hon fyller 18idag! Sen så gick jag o la mig igen för jag tänkte sova lite mera tills klockan åtta. Men det gick verkligen inte..! Så jag satte på en film o kikade klart på den eftersom jag somnade till den igår, haha!

SKa väl snart börja fixa mig lite för klockan tio ska jag åka till Åmål och kolla min syrras danstävling. Har aldrig vart på en sån. Ska bli väldigt kul och coolt att se, haha! Ska försöka ta en massa bilder också så jag kan lägga upp de här sen! Tävlingen börjar två så vi kommer nog att komma hem ganska sent.. Men jag lovar, skriver då!

Jag skriver lite senare innan vi drar! Kör nog på uppsatt hår idag! I morgon ska jag ju fixa mig mera eftersom vi ska ut och käka på restaurang.



P usss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0