Godmorgon♥

Ja idag var det ingen sol vill jag lova. Jag vill ju att den ska vara framme så all snö smälter och att man kan känna lukten av vår.. Är det bara jag som tycker att våren har en speciell lukt, eller tycker ni också det? Jag älskar den doften iaf.

Idag så ska jag dammsuga mitt rum och lite tråkigheter här hemma.. Sen blir det väl hoppa in i en dusch och fixa sig för att sedan ta sig till stan. Ska kolla på en klänning eller något liknande. Ska dels kika lite skor, haha! Vill ha ett par nya klackar men tycker att dem bara får in samma hela tiden (suck)...

Ska väl dra mig in till stan runt halv tre för att möta upp Rinat. Sen ska vi gå till hennes pappa och få en massa goooodddd mat, haha! Älskar hans mat! Sen ska vi träffa några på kvällen. En välplanerad dag! Ska även sova hos Rinat, haha!

På måndag ska jag träffa Karro iaf, vi ska testa lite olika frisyrer till Lotus, haha! Så hoppas man kommer på någon bra, haha!

Jag skriver lite senare ska kolla banken och lite sånt!

Puss


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0