Godmorgon...

Usch jag kunde inte sova längre.. Skulle gått upp åtta eftersom jag ska iväg och träna vid halv elva men ska till Rinat vid halv tio. Menmen, ska nog fixa några pannkakor till frukost!

Två frågor från igår;

Vilken Kille/Tjej ligger närmast hjärtat?

Den tjejen som ligger närmast hjärtat är Rinat Efraim. Hon betyder så otroligt mycke och jag kan prata med henne om allt. Vissta har jag många bra kompisar och många står nära men om jag bara fick välja en så är det Rinat, umgås med henne mest.

En kille som står nära har nog gjort det väldigt länge men vi har bara inte snacka på skit länge och det är Adam Österholm, han är bara så bra! Han kan man prata med om ALLT också!

// Sofia



Den bästa stunden du och jag haft tillsammans?

Det var på bussen på väg till flygplatsen. Då vi lärde känna varann och prata massa. Jag hade jätte kul och jag lärde mig lite norska och han lite svenska. Men jag tror inte jag var så bra på att lära mig, hihi! Men jag hade det jätte kul då med dig!

// Magnus Nordby  (Norge)




Tack för de två frågorna. Kom igen nu fråga vad ni vill! Ni ha hela dagen på er idag också! Drar vinnaren i morgon!

Nu ska jag göra pannkakor sen iväg på spinning, kul!


Puss


Kommentarer
Postat av: Anton Svensson

Hatar du mig ? :(

2010-03-14 @ 12:55:24
URL: http://aaantonnn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0