Godmogon bebisar!

Åh vad göad jag är att det är fint väder och att snön smälter. Det är så skön! Då kan man ju använda sin vårjacka snart! Jag bara längtar. Men vill gärna att snön ska försvinna lite mera och att det inte är minusgrader! För då känns det lite fel med den jackan, hihi! Jag ska inköpa mig en mc-jacka/skinnjacka. Eller något sånt sen närmare sommaren. Men det är bara ett kanske, hihi! Eller en snygg jeansjacka, det är också skit snyggt!

Ja just nu så sitter jag här har nyss packa träningskläderna, hihi! Ska bara stoppa ner vattenflaskan. Sen ska jag kika kläder, vet inte alls vad jag ska ha på mig idag, haha! Det e ju f*n som vanligt.. Menmen, det är bara att leta eller riva ut hela garderoben. Men då blir det jobbigt att städa. Usch hur ska man göra i detta läge? Jadu, det bli väldigt svårt! Haha, vilka problem man kan ha va?? Det är ju sjukt, hihi!

Idag är det 13 dagar kvar tills jag ska färga håret, hihi! Och bara 10 dagar kvar tills min syster Jenny fyller 18år. Jag vet inte vad jag ska köpa åt henne, men får tvinga henne att hitta på något som jag kan köpa till henne!

Nej nu ni måste jag fixa klart mig! Kommer nog kanske bara ett inlägg till, ikväll. Efter min träning. För jag vet ej om jag kommer ha tillgång till data under dagen. Menmen, hihi!

Var ute i det fina vädret också, mitt lilla tips!!


P U S S



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0