Dagen i Stockholm!

Åh den har vart underbar och värd att ha ont i fötterna och axeln, haha! Vi shoppade väldigt mycket, haha jag minns knappt vad jag shoppa. Menmen, tog lite kort men bilderna blev inge bra.. Men kan skriva vad jag köpte!

En skinnjacka h&m svart (399:-)
En lila t-shirt h&m (69:-)
Fejk converse låga vita skinn (149:-)
En ring silver med pärla från Ginatricot (99:-)
Brillor lila från Ginatricot (59:-)
Väska från Manhattan (199:-)
Två navelpiercingar från PUNKT (164:-)

Jag tror det var allt, haha! Är inte säker. Men pengar har jag kvar. Ska nog köpa ett pat äkta höga converse men beror på om Rinats syster kan köpa i Israel. Hehe!

Lite bilder!

Skorna, haha storlek 35. Men skit sköna, ser äkta ut! Rinat köpte lika som jag. Hihi

Ringen, underbart fin!

Väskan, skit snygg utan axelband!

Jackan ej så bra bild, suck!

Brillorna.. De e snyggare i verkligheten!

Min nya. Den andra är rosa sen står det med vit text "sexy bitch" haha! Rinat och jag köpte lika!


Pussss!


 


Kommentarer
Postat av: ragnar:D

stekigt:D

2010-03-26 @ 20:15:37

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0