Då var man vaken!

Ja det blev ej så jätte sent igår, men det var väldigt kul! Grabbarna skulle sovit här men blev ej så. Typ lite efter halv åtta kom Steven, Ludde, Nick, Nico och Maikil. Vi satt och lyssna musik liten stund sen drog vi till mcdonalds för Ludde skulle käka. Nico och jag tog en varsin cheesburgare, haha men Tove hade ner Nicos på golvet, taskigt! Haha!

Jag tog inga bilder från festen men kanske får ta på några från Anna Le eller Elin. Menmen.

Idag gäller det, 500 inlägget. Men ja om ingen svarar på det jag kommer fråga efter så blir det ju lite pinsamt, haha! Menmen.. Får väl bli det då. Men kunde vara kul om ni läsare kunde kommentera då. Man behöver inte ha en blogg, det vet ni va?? Jag har ju runt 200 läsare.. Så några måste ju kunna kommentera??

Nej nu ska jag och Rinat boka in träningspass i morgon. Vi ska träna typ halv elva något. Så jag och Rinat kan plugga på eftermiddagen sen..



TACK FÖR DAGEN IGÅR ALLA!

Tack för en underbar dag/natt/morgon och allt älskling!♥

 

 

Skriver senare!! Pusss


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0