Bästa låten!

Är med Rinat nu! Vi har vart på stan idag och jag shoppa lite nytt ( mest små saker ).. Jag lägger upp en bild senare då jag kommit hem.. Jag och Rinat har dels köpt träningskort på friskis och svettis, hihi! Vi ska börja spinna, wihoo! Vi börjar i morgon och tror jag ska sova hos henne också, länge sen nu. Efter vi vart på stan så gick vi till hennes pappa och fick mat, mums det var gott men starkt. Haha jag e ite överkänslig, hihi!

Men detta är min nya favotitlåt! Det ät de mest spelade låtarna 2009. Ni måste lyssna, älskart!



Jag bara älskar den, hihi! Kan inte sluta lyssna på den. Men lyssna på den ni med, hihi!


I helgen är det beräknat att gå på fest. Elin fyller på söndag men hon ska ha partaj på lördag, kul! Så sugen på att dansa och allt... Hihi!

Skriver senare när jag kommer hem, bra vaa?? JAAA!


P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0