BAJSKORV!

Åååhhhh kan inte skicka sms från min mobil.. Det ända som kommer upp är " du kan inte skicka meddelande till ******" Man blir så arg!!!!!!

Aja ska ladda på med pengar eller be mamma gör det. För tror det kan vara felet. För mitt comviq kompis kanske är slut? Haha bajs på det med.. Om en timma ska jag ta mig till tågstationen för tåget går 10.06! Åh ska bli så skönt att åka till Stockholm och slippa se den här staden där alla snackar skit eller kollar på en vart man än går, vad man har på sig och blablblaaaa!

Skriver senare, men nu vet ni att jag inte kan skicka sms eller varför jag inte svarar....


Puss!

Kommentarer
Postat av: bajskorv !

sluta sno mitt fucking ord din hooooora !!! gå till din bög kille med smink.. ehm vad hette han ? PÖSSSSSSSS

2010-03-26 @ 20:46:24

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0