Älskar låten!

LYSSNA!!!




Hoffmaestro-     Highway man



Hur ser världen ut i dina ögon? Om du fick välja, hur skulle du vilja att den såg ut så?

Bra fråga.. Jodu i mina ögon ser den inte så ljus ut.. Det känns som om allt blir värre. Flera dör varje dag, miljön blir sämre och TOM sverige börjar bli ett fattigt land.. Det är sjukt! Om jag fick välja så skulle jag göra så att miljön blir bättre och att man bara kunde ge en massa pengar till alla fattiga! Det är så synd om dem som dör av hunger eller vad som helst! Man blir så arg när man tänker på det.. Men jag skulle iaf försöka ändra på allt negativt till possetivt!

// Adde Johansson






Glöm ej att lyssna på låten, den är så bra, puss


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0