Älskar att blogga!

Jag vill skriva hela tiden man är så besatt! Men jag är hos Karolina nu och sen när jag kommer hem så ska jag plugga lite sen sängen väldigt tidigt för mig.. Så jag kommer inte kunna blogga något mera idag! Känner mig jätte trött och i morgon är det ingen sovmorgon för mig..

I morgon så ska jag tröffa Tove & Rinat efter skolan som vanligt på Tisdagar! Vi har ju som sagt våran dag då! Mys! I skolan idag så hade vi mcyket sex och smlevnad, haha typ alla lektioner! Menmen det var ju kul, haha!

Efter skolan så gick jag, Ida och Karolina till ungdomsmottagningen och fixade lite ( Kan ej säga vad ) Men så fick vi färgade kondomer också, haha! Jag fick lila, röd och blå. Haha, kul! Dem ska sparas, håller till 2014. Haha! Då tar man ju typ studenten elelr något..


Men skriver som sagt i morgon bitti!


En sån ska jag investera! Kostar cirka 400:- Men ett måste!


Godnatt, pussar♥

Kommentarer
Postat av: addeee

haha gillar inte när tjejer har lockigt hår :D vet inte varför :D <3

2010-03-01 @ 22:05:46
URL: http://addealmighty.blogg.se/
Postat av: sanna

svara gärna på min fråga i vänsterspalt i bloggen :)

kramis och hoppas allt är bra :)<3

2010-03-02 @ 08:15:57
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0