Alltid jag!

Ja som sagt, åker om 45min och jag är redan klar? Mamma bara, vi åker snart så börja fixa dig! Så då skynda jag mig lite trodde klockan var typ kvart över nio... Sen när jag kolla på klockan var den bara åtta... Jippie då! Nej!

Men lite bilder;



Kör på hög toffs idag! Lätt make up.

 

Outfuit:

Lackleggings (gina)
Vanligt vitt linne (gina)
Stor vit t-shirt (h&m)
Halsduk (gina)

Make up:

Brunpuder (Make up store)
Mascara
Lite idomin på läpparna (dämpar de röda)
Ögonbrynspenna

 

Älskar att köra på det "lilla" lätta sättet. Det är även snyggt! Tycker det ser lite konstigt ut om man är jätte sminkad en vardag till skolan eller jätte fina kläder som man kanske har på fest? Det är min åsikt. Jag tycker det är fint med "slappa" men snygga kläder och en lätt sminkning till skolan. Håret kan man ju göra vad man vill till.

Jag och Karro kom fram till att det är skit snyggt med mjukis om man har fixat håret. Haha det kan ju vara snyggt utan att fixa håret också, inte bara det de handlar om. Men alltså att det kan vara snyggtsnyggt fattar ni? Haha om ni inte gör det så ta inte illa upp. Lovar att jag är inte så bra på att förklara. De v et folk som känner mig, hihi!

Nej nu ska jag packa det sista. Ungefär en halvtimma kvar tills vi åker och måste hinna borsta nötterna först, haha!

Ha en underbar dag!

// Linda


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fin lillen :P <3

2010-03-20 @ 10:06:25
URL: http://lukefich.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0