489...

Detta är mitt 489 inlägg. Beräknar med mitt 500 inlägg på Torsdag. Jag har fått lite förslag men vill gärna ha mera, hihi! Kul om ni kunde säga till lite vad ni vill att jag ska ha. Svårt att bestämma själv!

I morgon;

I morgon så ska jag till skolan först sen vid halv ett ska vi besöka gymnasieskolan S:T Eskil. Vi ska vara där två timmar sen så sluta vi. Så vi slutar lite tidigare, hihi! Jag ska då gå på stan med Rinat en snabbis sen ska jag till mammas kusin Lollo och hennes dotter Tindra. Ska fråga lite om hur det blir med Spanien i sommar. Hihi sen var det länge sen vi sågs så kul att träffas också!

Vid sju i morgon ska jag och Rinat på spinningen och det är första gången så ska bli kul och skönt att sätta igång med det! Hihi..

Men glöm som sagt inte att tycka till om vad ni vill att jag ska ha på mitt 500 inlägg...

Nu ska jag inte skriva mera för idag ( som jag brukar säga men det kommer 10 inlägg till) hihi!


Godnatt, pusss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0