Vilken huvudvärk...

Ja nu kom man nyss hem till pappa och jag gick en promenad hit, tog kanske en halv timma. Men det började självklart regna så sitter här och huttrar lite, men bara att gilla läget.

Jag bestämde mig för att inte göra om mina naglar utan att få pengarna tillbaka. Så jag får alltså hälften tillbaka, känns bra.

Fick hem min klänning idag och den satt skit bra! Förutom att den va lite lång, men ja har man kortis ben så har man, haha.. Men fin blir den nog till mina söta gladiator skor som jag måste köpa i morgon, finns bara en kvar i storleken 35... Gulligt.

Men ska kika runt lite, pussar till er!


En skridskobild från Norge.
Jag, Nikie & Adam.

Kommentarer
Postat av: Malin Wickström

guuuuuuuuuud vad jag började sakna skridskorna när jag såg bilden !!!! vill till norge o åka nu, nu, NU!!!! älskar dig <3

2010-06-09 @ 11:37:22
URL: http://mwick.blogg.se/
Postat av: nikie

Vad tuff bild, saknar oss allt för mycket, åå kerstin!



hah^^

2010-06-12 @ 19:25:04

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0