VÄSTERÅS

Ja underbara dagen med dem bästa!

Vi åkte runt halv tio och var framme kvart över tio. Gick runt massa sen blev jag skit hungrig så vi stanna på något som hette "galna glassen" där jag köpte mig en skit god glass, mumms! Efter det shoppa vi lite sen gick vi till donken och käkade. När vi käkat klart blev det strömavbrått fett mysigt var det, haha. V i hade fett kul tog bilder, lyssna musik och lallaala haha! Sen gick vi och shoppade ännu mera. Stack runt två och gud bilresan hem ska vi inte prata om, skratta så min hals dödar mig nu, haha! Verkligen en dag som kommer minnas starkt!

Bilderna kommer att komma i o ordning men jag skriver vart dem är i från och så. Kommer dock inte lägga in 300bilder, haha. Men blir några stycken!

( bilderna kan inte laddas upp just nu så baxar från Annas blogg senare, håll utkik!)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0