SOL

Godmorgon!

Ja sknt med sol men undra om det kommer bli sämre väder på dagen? Hatar när dem säger att det ska bli dåligt väder sen när man vaknar är det strålande sol.. Man vet ju inte hur vädret ser ut sen? Aja, antingen shorts eller jeans, svårt val. Man kan ju byta till jeans i skolan senare.. SMART!

Jag är snart klar och ska möta min klasskompis Mattias som ska visa mig en smart väg till bussen, haha. Han bor liksom typ 50m från mig, haha.. En timma kvar tills jag ska gå.

Min syster sov i samma säng som mig i natt och det var väldigt länge sen, haha. Hon rörde sig hela tiden så man vaknade lite då och då, menmen!

En bild från förra veckan.



Idag ska jag fixa om mina naglar som gått sönder i helgen. Får det gratis så klart eftersom jag inte ens hann använda en nagel en dag.. Men blir ju bra att fixa dem runt två.

Efter det ska jag eventuellt träffa Simon, kul!


Men ska fixa klart mig nu, pussar till er ♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0