OVERDOSE

Go'kväll!

Ja vilken dag, haha.. På dagen var jag hemma och pluggade lite. Vid tre kom pappa och hämtade mig och skjutsa in mig till stan. I stan mötte jag upp syrran (Jenny) och vi gick på stan i ungefär två timmar, en timma inne på BikBok, haha. Det var 50% på allt i butiken så det var en väldigt lång kö. Jag shoppade väldigt mycket idag..

Från bikbok:
Två magtröjs linnen en svart och en grå/beige
Ett vitt linne med typ spets men ändå inte
En kjol med mycket blommor på
En bh med spets, ljus gul


(bilder kanske kommer)

Ginatricot:
Ett par svarta korta, korta leggings, över knäna

Monki:
Ett lila linne lagom kort
En blå t-shirt med rosetter på

(även 50% på båda dem)

Ja så tog jag även en frapino på espresso house, mumma!


Imorgon ska jag till skolan, fixa två prov är ett måste. Sen ska jag till Natali och fixa mina naglar, hann inte idag. Sen träffa Karolina bebis och gå på stan, dock inte handla något, haha..


Men nu ska jag mysa med mamma, pussar











Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0