Godmorgon..

Jag vill först säga grattis till mig själv eftersom jag har namnsdag idag, det är alltså Linda, haha. Ska käka tårta och sedan få en liten present som jag redan vet vad det är (eftersom jag bestämmt den själv).. Hahaahah.. Ni får dock veta sen vad det är jag får, hihi..

För det andra vill jag bara säga tack för en underbar kväll med Karolina, Maria och Max som vi sattute och snackade med mellan elva och tolv. Efter det kollade jag och Karolina på film och mamma hämtade mig halv två. Vill verkligen säga, TACK FÖR ATT NI FINNS!♥


Ikväll blir det tjejkväll hemma hos Anna. Jag, Elin och kanske Rinat skulle sova där, myyys! Vi kommer säkert ha skit kul med 58418596 bilder, åh längtar! Sover över där, kommer bli så kul!

 

Men nu ska jag käka upp min tacos, så jävla gott till frukost, älskart!

 

 

"trodde inte det här.. men bara att inse det nu. öppna ögonen för nytt."


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0