God eftermiddag

Ja nu är man inne efter tre/fyra timmar ute i solen med bad och käkning av vatten melon, haha.. Jag älskar vädret och det bara steker på. Underbart skönt. Ska snart ut coh tvätta min cykel som vi ska lämna in i morgon för att köpa mig en ny, skönt, tack pappi!

Igår kväll vart underbart bra. Festen kanske inte blev så som dem hade tänk, men vill man ha kul så gör man det kul? Haha.. Träffa många nya underbara människor och sov sedan hos Simon och Anna. Skulle sovit hos Elin men blev inte så, tråkigt..!

Alla bilder har Anna på sin kamera så kommer sno lite från hennes blogg sen, haha..

Nu ska jag fixa lite, ha det bra, pussar!

Kommentarer
Postat av: sofia perneblad

vad heter hon annas blogg :-) ? så man får se bilder :-D

2010-06-06 @ 19:14:01

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0