Badar & solar

God eftermiddag!

Jag och Rinat vaknade runt tio och gick då upp till huset och käkade frulle. Satt ute och käka frulle och det var verkligen sommar! EFter det satte vi på oss bikinisar och gick ut till poolen (vi tog bilder med hennes undervattens kamera så bilder kommer).. Var ute och solade två timmar typ. Efter det gick hon in i duschen och jag lagade mat, alla vet ju att jag är kock, haha ;-)

Cyklade med Rinat till skiftinge halva vägen hem till henne sen cyklade jag hem, tog ungefär 40min.. När jag kom hem SLÄNGDE jag mig i poolen, la mig och sola sen somna jag! Skit skönt!


Men bilder kommer sen, nu ska jag chilla, puss!


cool bild!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0