Älskar sommaren, solen, poolen

Åh vad jag älskar att det är sommar. Har vart ute vid poolen typ fyra timmar och ja färg har man fått! Bytte bikini efter typ två och en halv timma så nu har man andra ränder, haha. Älskar att ha lite olika så man ser skillnader. Tycker det är fint och sommrigt på något sätt.

Tog några bilder så ni kan får se hur skönt jag har det ute vid poolen, yammi!


mitt nya linne från monki.

kommer ni ihåg bikinin jag beställde förut? Hehe lite för liten vid brösten.. Men då blir det mindre bikinilinjer, hehe!

28/29 grader är inte så tokigt va?

sista bilden, blev dock lite mörkt. Inte så bra att ta mot solen, hihi..



Nu ska jag fixa lite och så, ha det bäst! puss


Kommentarer
Postat av: KLUTT!

finklutt :D

2010-06-17 @ 14:38:26

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0