1a Juni 2010

Godmorgon!


IDAG TAR JAG BORT MITT GIPS OCH DET ÄR DELS EN SOMMAR MÅNAD!

Ja idag känns det som om det kommer bli en bra dag förutom mitt hår.. Aja, bara att sätta upp det i en toffs. Det finns i alla fall inget slitet kvar i mitt hår, haha.

På torsdag ska jag göra gelenaglar hos Natali, hehe. Hoppas det blir bra, mina naglar håller på att gå av hela tiden, blir ju fint till skolavslutningen, wihoo!

Idag är det 9o dagar kvar till avslutningen, tror jag? Vi har det den 10e i alla fall, haha..

Nu ska jag fixa klart mig, kanske blir ett inlägg senare annars ha en bra dag, puss


( Tack för de fina och gulliga kommentarerna, en av dem kommer nog ut i bloggen sen, puss till er)

 

 


Kommentarer
Postat av: matte B

du är alltid så finna kläder på dej

2010-08-01 @ 19:08:32

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0