13e Juni 2010

Godmorgon!


Ikväll är det FEST och hoppas det bli kul. Men först nu på dagen ska jag vara med Rinat, sälja lite biljetter och allt sånt. Innan vi drar till lotus ska vi till Simons farmor där vi ska ses några stycken sen drar vi till lotus tillsammans, kommer nog bli underbart bra!

Somnade väldigt tidigt igår men det var hur skönt som helst. Nu känner man sig utvilad och är redo på nytt, haha! Tog ett varmt bad igår innan jag sov så det gjorde nog en stor del till min sköna sömn, men det var ju bra!

Kommer inte vara så aktiv på bloggen idag (tror jag) för jag ska vara med Rinat. Men ett inlägg kommer nog i alla fall innan vi drar eftersom vi nog lyssnar på musik då vi fixar oss, haha...

Ska nog ha lockar ikväll och allt på ena sidan eller mittbena och några små lockar, haha. Aja ni får väl se!


Eventuelllt så, gjorde lite slarvigt igår, men kanske så? :-)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0