12e Juni 2010

Godmorgon!


Gud vilken kväll säger jag bara! Önskar att jag hade kamera sladden här men den är inte här så kan inte lägga in bilderna än.. Men jag lovar er att dem kommer.

Idag är det studenten här i Eskilstuna och vi ska kolla på Markus, sedan blir det mat och allt sånt där, hehe mys!

Bjuder på en bild från min avslutning i Torsdags på Linas födelsedags fest i lokalen, det var skit kul och va visst mer folk än vad jag trodde, hehe. Ska be henne om mera bilder sen också, lika så för Anna bebish!


Åh bilderna blir skit små... Jag vill att den ska vara STOR så man ser allt. Jag sitter i alla fall nere i hörnet, ser bilden nedan..


Inget litet leende här inte, haha!



Nu ska man fixa lite och så, ha en bra dag. Kommer inte blogga så mycket mera idag, kanske ikväll! I morgon är det FEST igen och det gillas!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0