Wihooo!

Har nyss käkat med familjen och snackat lite utlandsresor. Kanske blir thailand i vinter, vem vet? Haha.. Sen så snacka jag lite med pappa. Eftersom jag fyller om typ runt 20dagar så vill jag ha en iphone den där nya.. Iphone 4 och ja jag tror pappa är med på det, hihi. Låter väl fruktansvärt bra? Undra bara när den kommer hit till lilla sverige? Någon som vet?

Den är ju skit snygg!



update: Läste nu att den ska komma till Sverige i Juli. Den borde komma snart då för Juli är snart slut?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den är usel.. Har en iPhone nu bättre att köps iPhone 3gs för att 4g den på bilden har dålig täckning när man håller den i handen och sånt. Skulle heller ha en iPhone 3gs då.

2010-07-17 @ 00:25:12
Postat av: Anonym

Den telefonen du har lagt upp på bilden är inte den nya iphone 4. Så hör ser den riktiga iphone 4 ut www.apple.com. Den kommer till Sverige vilken dag som helst. Det Amanda skriver stämmer inte, den tappar inte täckningen på riktigt utan det är bara en bugg i programvaran för du kan fortfarande ringa från den. Annars kan man köpa ett skydd till den som skyddar kanten och då försvinner inte "täckningen". Med Iphone 4 kan man filma med hd kvalité och filmerna blir riktigt bra.

2010-07-17 @ 17:50:02

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0