Trevlig kväll

Jaha då va man hemma från en trevlig kväll hos Tove. Först så kom jag till Tove och vi flumma lite sen grillade vi kyckling åh hoj så gott det va! När vi precis käkat klart kommer lilla Becca, nej skoja.. Stora Becca. Snackade lite och kikade in hennes nys iphone, haha.. Längtar tills jag får min!

Aja sen kom några grabbar och dem badade medans vi brudar gick upp till köket för att baka kladdiskakiis, mumma så kladdig den blev, hahahahha!

Kikade en timma på Ondskan sen kom syrran och hämtade mig!

Morgondagen blir nog riktigt mysig. Först kommer kusinerna hit och bada lite och så sen på eftermiddagen sticker jag till Stockholm för att fira min brors tjej som fyller 20, grattis Johanna!

Nu ska jag snart sova men först kika på ngn film, natti pussar!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0