Tankar...

Ja när man sitter här ensam och lyssnar på Kents sköna låtar så börjar man tänka på gabska mycket. Jag känner mig gråtfärdig men vet inte varför? Jag är inte ens ledsen, är hur lycklig som helst så jag vet inte vad som händer? Kanske är lite trött och då vet jag att jag kan bli lite så, hoppas det är därför..

Tänkte bara skriva att jag kanske ska på konserten i helgen med Tove, hoppas verkligen det skulle vara så kul och vilken upplevelse det skulle vara! Helt sjukt, dör verkligen för hans låtar!

Länge sen jag skrev förresten, alltså något lite längre, hehe. Men hade tänkt ladda upp bilder från Rinats födelsedag.. Men kamerasladden är hos mamma så ja, nu kan man inget göra åt saken, bara att gilla läget.

Hon fick iaf en lite rolig present av sin mamma som jag kan visa, haha..

Hehe, ja det va lite kul. Hon hade iaf en bra dag och blev jätte nöjd av armbandet jag gav till henne, hade dels valt en text som det skulle stå. Det stod då " Du är unik " och det är ren sanning, älskar dig gumman!♥

Nu ska jag lyssna mera musik sen kika film. Hoppas på att min boo ringer sen, skulle vara trevligt, hihi.


Puss


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0