SÖNDAG

Hejsan!

Igår vart en lyckad kväll hemma hos Nadde. Vill tacka alla som var där! Vid tio kom älskligen dit och sedan gick vi hem runt halv ett blöta som tusan va vi, haha! Vi tog en dusch sen kollade vi på Lejon Kungen med Timon och Pumba, haha stört sköna!

Väckte Simon runt halv tio i morgon och ja det va INTE lätt vill jag säga. Käkade frukost vid halv elva sen somande vi om en stund eller ja, jag låg och lyssnade på när han sov, haha! Mamma och pappa hämtade mig runt halv två så när jag kom hem ringde jag Tove, det var välbehövligt! Käkade även en massa pannkakor och typ SPYDDE, haha jag och Tove spydde tillsammans, det gillar vi.. INTE! Spelade lite volleyboll och ja bara tog det lugnt.


Ikväll blire grillning hemma hos Tove med lite trvligt folk (hoppas jag) haha. Nej men det blir säkert jätta kul. SKönt att träffa lillrumpan innan hon sticker till skåne! HIhi..

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan fixa mig lite innan jag trampar hem till Toviipaaajj!


HAHAH men söta! Älskar dig Tove♥

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0