Rinats 15års dag

Haha smart som man är så kan man ju sätta in minneskortet i datan, behöver inte ALLTID en sladd, haha. Smart jag är ibland då!...

Men lite bilder från hennes dag, älskar dig gumman


innan vi gick till parken

med Rinats mormors hatt

Armin & Rinat

Rinat & lilla syster Bella

Rinats mormor

Rinat kör mormors rullator

I paketet låg en locktång

Hihi, ojoj, busig mamma du har, hahaha!

När bild

En ny telefon och det armbandet hon fick av mig där jag valde att rista in "du är unik"



Ja de va lite bilder, nu ska jag hoppa ner i poolen om jag orkar, haha..

Pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken fin kläning vart har du köpt den :)

och armbandet vart får man tag i sånt :)

2010-07-16 @ 12:24:45
URL: http://htt
Postat av: anonym

gud vilken fin klänning.

vart hittar man en sån?:)



kram

2010-07-16 @ 16:24:28
Postat av: Anonym

ofta rinat fick en mobil av dig och ett armband? du menar väl inte att hon fick mobilen av dig:O? fett dyrt, puss

2010-07-17 @ 18:04:14

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0