Nyligen vaknat..

Vaknade runt tolv av att det var typ 100 grader i mitt rum, as jobbigt.. Var bara att gå upp.

Igår så cyklade jag runt tio och mötte upp Nick och Steven. Vi cyklade hem till Nick och där pallade vi hallon och massa hos grannen, dem var bortresta, ha.. Sen så gick vi in till Nicks sommarstuga och gjorde en skit rolig film, Stevens ögon döda mig, hahahhahahha!!

Aja sen blev vi hungriga och ringde Wille han kom med sin moppebil så vi stack till donken. Jag fick sitta i bagageluckan och trängas med den där jävla bashögtalaren, haha, fan vad vi dunka! Aja var vid donken typ ett? Käka och ja vi skratta så högt så någon bara " men gud så dem skrattar osv, hahah".. Stack därifrån typ kvart över ett, skulle vara hemma halv två! Vi kom precis hem till mig typ 01.26 och då kom jag på att jag inte hade väskan med mig med nycklarna i!! Så jag fick åka hem till Nick och sen skjutsa Wille hem mig var hemma lite innan två.. Men väskan va viktig vad gör man inte?

Haha filmade en massa i bilen igår, kanske kommer en lite film sen.. Nu ska jag gå och vila lite, skit trött somande tre.. Haha!

Pussar!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0