Ja vi va alla en gång små..

Sitter och lyssnar på deras underbara låtar, ja ni kan ju gissa? Kent såklart. Dem är underbara, älskar alla låtar lyssnar på dem ut och in, in och ut, jag vet ärligt inte hur man säger? Men aja, det får väl låta som det låter. Just nu lyssnar jag på "mannen i den vita hatten" och tror det är den jag lyssnar mest på nu iallafall. Gråtar nästan alltid då jag hör den, underbart vacker.

Jag ångrar att jag inte gick på deras konsert, hade vart en sån fantstisk upplevelse, men ja, man får kolla på alla andras bilder och njuta. Mna får liksom drömma sig in att man var där, kanske chansa på vilken låt dem sjön och lyssna på den, hehe. Nej jag vet ärligt inte.

Nu blev det ett sånt där konstigt inlägg igen. Jag vet inte, men känner att alla mina inlägg blir rörigare och rörigare för varje dag som går...

Aja ni som läser får väl stå ut med det, nu ska jag kika runt lite till sen sova. I morgon ska jag till stan och shoppa med Cattiz, Michelle och Felicia, mysigt värre vill jag lova. Jag och Cattiz bestämde att vi skulle käka på donken, haha gott!


trött och sliten, inte lätt när man är liten..?

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0