HOME

Ja nu är man hemma efter en underbar kväll, natt & morgon hos älsklingen. Kom till han ungefär halv nio igår. Vi kollade film och ja jag var jätte flummig, skrattade åt allt, hahaha! Käkade typ vid tolv? Eller ja bebo käkade hela kvällen, han är så sööt, hihi!

Imorse så väckte jag han halv elva för han skulle dra till jobbet vid halv tolv och jag skulle gå till mammis jobb. Så där skilldes våra vägar. Alltid lika jobbigt att säga hejdå, blir en puss sen en till och en till, hih. Man vill inte släppa varandra så är det bara!

När jag kom hem slängde jag mig i poolen en timma typ, sen städade lite här hemma, nu ska jag snart hoppa in i en KALL dusch och vid halv fem ska familjen till bauhouse och kolla saker till syrrans rum. Träligt att stanna hemma så varför inte fälja med liksom?

Skriver senare, nu ska jag duscha, puss!

bild från igår, älskar dig verkligen Simon!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0