Härlig dag

Ja gud vilken härlig dag. Först så vaknade man runt halv ett då var det bara att gå upp käka lite frulle och sedan hjälpa pappa lite. Fixade iordning lite frukt och sånt som gästerna skulle få äta när dem kom till oss. Hoppade in i en väldigt skön dusch och gästerna kom runt halv fem.

Vi käkade mycket gott, först blev det lite melon och ja lite frukt som sagt, sen blev det kött, potatis, potatissallad, sallad, såser och ja massa mumms, hehe. Tillslut kom den goda glassen, verkligen en lyckad och god kväll, hihi!

Nu ska jag sitta här ett tag och försöka lägga mig lite tidigare än fyra halv fem? Klarar jag det.. KNAPPAST..

Ha en bra kväll/natt, puss ♥



två härliga bilder på min kusin Elliot, man vill bara äta uppp honom!


bjuder på en liten bild på mig...


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0