Grym kväll/natt igår!

Ja igår vid typ halv nio så kom Persson och Samuel. Jag och Maria cyklade och mötte dem. Satt ute vid poolen ett tag och bara chillade, kanske badade runt tio och bada typ någon timma eller så. Traskade in och kikade film "dear John" och jag o Maria grät, haha gulliga vi är! Käkade även pizza, eller ja dem gjorde det, mummms! Vid typ ett så gick jag, Persson och Samuel ut och badade igen, haha skit kallt.. Så badade typ en halvtimma eller så.

Cyklade med dem en bit typ vid två sen somnade vi halv fyra..

Idag har jag och Maria lega ute vid poolen och bara chillat. Nu sitter vi inne och ikväll blir det fest fast med Elin och Anna!

Tack allihoppa för kvällen igår och Maria, jag älskar dig ♥


(bilder kommer sen)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0