GALEN NATT

Ja ni fick ju ett litet inlägg igår av min men tänkte skriva om hela min dag nu så ni får då allt ta och läsa det!

Först så vaknade jag vid elva och bara hade så tråkigt.. Hoppade in i duschen och väntade på att Elin skulle ner på stan.. Kom ner ungefär vid tre och då gick vi runt i en massa affärer. Fick med mig tre tröjor hem (bild kommer).. Jag är mest nöjd med den från Ginatricot, så den måste ni få en bild på.

Vi gick upp till Rinat en snabbis och pratade lite, det var jätte mysigt den korta stunden! Efter det gick vi till donken och moffa lite gott, jag tog en glass och Elin tog en paj (raj raj raj raaaj). Sen gick vi in på JC hitta coolaste tröjan som blir MIN i morgon.

 

Elin skjutsa mig hem på hennes cykel till henne i lite smått regn, men vad gör det? Sen gjorde vi massa filmer i typ två timmar, haha. Länge sen jag skratta så mycket! Sen käka vi lite sen vet ni vad som hände?

Sen när dem dragit så spelade jag och Elin VÄRLDENS ROLIGASTE FILM! DET ÄR DET ÄNDA VI KAN, hahaahh!

Vi delar med oss av den så fort som möjligt, det lovar vi! Sen så började det åska och jag hade sönder en spegel osv.. Ja det blev kaos. Somnade runt fem och sen skulle jag upp vid nio men blev halv tio för jag var så trött.. Åkte till Ikea det var mys.


Har nyss käka glass och kikat film, får se vad kvällen bjuder på?

MIN TRÖJA

Sjukt snygg och skön!

 

Måste bara säga, tack för allt Elin, jag älskar dig!

Linda hjerta Elin♥


Kommentarer
Postat av: vera

Gud vilken fin design du har fixat! :)

2010-07-30 @ 14:29:45
URL: http://veraapuss.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0