9 Juli 2010

Godmiddag, eller hur säger man?

Ja nu har jag vart ute vid poolen sammanlagt typ två/tre timmar men har tröttnat ssåååå på att ligga o sola själv, ska man snacka med sig själv eller? Haha...!

Aja idag ska jag nog bara ta det lugnt, käka upp min kladdkaka som jag bakade i morse, mumma.. Mamma hämtar mig hos pappa efter jobbet, ska hem till henne och käka sen skjutsar hon in mig till Rinat. Vi ska bara lite snickers sen får vi se vad som händer, hon är dock sjuk så får väl bli jag som bakar, heh...

Fick hem presenten som jag beställt till pullan som fyller på måndag. Den va skit fin! Ska även bjuda henne på fika i morgon på marys café.

Nu ska jag nog springa ut igen, haha. Ha det bäst!


love u hun




" boo saknar dig, kanske ses idag, puss till dig med, eller bara dig :* "


Kommentarer
Postat av: Anonym

synd om dina vänner.

2010-07-09 @ 15:17:35
Postat av: Anonym

oftaa?! :D <3

2010-07-09 @ 22:06:47
URL: http://wsofia.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0