31a Juli 2010

Godmorgon!

Först vill jag bara säga att det är exakt elva dagar kavr till min födelsedag och femton dagar kvar tills jag ska på The Voice med mina underbara vänner. SKa bli så underbart kul så det finns inte!

Igår så var jag med Elin och Hojin, vi snackade lite, gick till Elins gamla lägenhet och käkade mat, haha. Vi bestämde att ha fest hos Elins pappa på kvällen och självklart blev det så.

Jag och Elin åkte hem till mig, tog med kläder, smink, platttång osv. Åkte sedan hem till Elins pappa och där fixade vi oss ochs en kom Hojin och Cattiz. Dem fixade sig och så. Sen kom ett gäng och sen drog dme sen kom nästa gäng och sen var det FEST! Tycker det var jätte kul, det är härliga grabbar i det där gänget..

Blev att vara hemma lite efter tolv och då hade jag väldans ont i huvudet så snackade i telefon med en vän sen somnade jag runt halv tre. Vaknade vid halv tolv tror ja, var välbehövligt att sova.

Ska snart iväg med min kära familj och fika på något slott sen ikväll blir det att vara och sova med Elin, puss på det!


Nu ska jag hoppa in i en dusch, ha det bra pussar!



du är en stor saknad i mitt hjärta, det är allt för länge sen vi sågs nu. jag behöver dig ♥

Kommentarer
Postat av: karolina

jag saknar dig, det gör jag verkligen..

linda&karolina det var väl så det skulle vara?

jag behöver dig<3

2010-07-31 @ 15:49:41
Postat av: Anonym

vem bryr sig om din födelsedag? :D

2010-08-01 @ 19:22:30

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0