Vill att ni ska veta!

Jag vill att ni ska veta att jag älskar er! Ni finns alltid för mig som jag finns för er! Vi ska alltid hålla ihopp! Kan ej förklara hur mycket ni betyder för mig. Jag blir alltid lika glad när jag får träffa er, vi skrattar varje dag, det är ni som gör mina dagar. Jag vill kunna förklara för er hur mycket, men det går inte. Det är så mycket, har en massa fina minnen med er båda och tillsammans alla tre och mera minnen ska det bli, det lovar jag!

Älskar er;

Tove Haavisto & Rinat Efraim


ÄLSKAR ER STORT!♥


Nu ska jag sova, eller ja snart!

Laylatov

Kommentarer
Postat av: tove

NAAAAW. DU VET ATT JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET OCH ATT DU BETYDER ENORMT MYCKET FÖR MIG<3 DU OCH RINAT GÖR MINA DAGAR!! <3<3

2010-01-26 @ 20:53:51
URL: http://tovehaavisto.blogg.se/
Postat av: Rinat

Så söt du är! Jag älskar dig och tove så oberskrivligt mycket! <3<3<3

2010-01-26 @ 21:15:59
URL: http://rinatefraim.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0