Vilken morgon!

Tjenixen på er!

I morse så vaknade jag till vid halv åtta men lyckade somna om, undra varför man vaknar till så mycke på morognen, är det för att man känner på sig att skolan börjar snart eller? Iaf, jag somnade om och vaknade till vid halv tio och låg och slumrade lite.. Då hörde jag mamma och pappa;

Pappa; Det brinner!!
Mamma; Va?! Vart då?
Pappa; I grannarnas hus..!
Mamma; Ja nu ser jag det!

Så när jag hörde det så fick jag arslet ur vagnen (som mamma brukar säga) och stiga upp. Gick och frågade vad som hänt och dem trodde att det var deras pannrum som brann. Så jag satte på mig kläderna och följde med dem ut.. Och oj vad det brann! Det lilla huset stod i stora lågor och den gamla gubben som ägde detta var nog helt förstörd.. Men det var ett gammalt hus och jag vet inte hur barnden staratade eller vad det var som startade!
Jag stod ute typ tjuogo minuter när jag kom in var jag en ISBIT!!!! Jävla kyla säger jag bara! Och jag har tävling i helgen och F*N om det är så här kallt då....

När jag kom in så skulle jag käka frukost.. Käkade två skedar med flingor sen orkade jag inte mera (suck)...

Har pratat med Rinat och hon o Tove kanske kommer runt sju.. Blir en mys kväll med tjejorna! I morogn ska vi åka pulka! MYSMYSMYS!



Nu blir det eventuellt ut och springa, men ingen lust i kylan (gråt)... Hahha, men vi får se hur det blir. Kanske bara blir en lugn hemma dag, eftersom att jag blev så väckt i morse..

Skriver senare!

VILL DIT NU! ♥





Kommentarer
Postat av: RinatSpinat :D

As läskigt ju! :( VILL OCKSÅ DIT NU! :( Pratade med mina kusiner igår! :D Du måste träffa dom! :D

2010-01-06 @ 12:50:29

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0