Varför går jag upp så tidigt?

Godmorgon!

Alla frågar mig varför jag går uåå så tidigt på morgonen! Så nu kan ni få svar på det!...

Klockan ringer tio i sex. Jag ligger kvar i sängen en stund. Släpar sedan in mig i duschen och duschar på tio minuter. Efter det så äter jag frulle och borstar tänderna. Sminkar mig. Då är klockan ungefär tjugo i sju... Sen blåser jag håret och sedan plattar jag lite här och där! Fluffar eller nu vad jag ska göra med mitt hår. Då är klockan oftast sju.. Sen går man in på rummet och letar kläder! Sen får man dock vänta på bussen i tjugo minuter!

Idag var jag as tidigt så jag är redan klar!!!!! Klockan är sju. Men hade redan bestämt mig dagen innan vad jag skulle ha på mig! Så det var inte så svårt! Hahaha!

Dagens outfit;
Ett par strumpbyxor (100 den) H&M
Ett vitt linne                           Gina tricot
Min nya grå/lila kofta             Vera Moda
Armband, ring och örhängen   Vera moda, kompis och glitter.


Ni får en bild ikväll eller något. Hinner inte fixa det just nu!

Efter skolan ska jag eventuellt träffa Tove och Rinat! Men nåste dra runt fyra. Ska då hem och käka sedan fara iväg mot örebro och träna! Kul med lite annan träning! Sen har dem inomhus bana, ännu bättre nu när det är så j*vla kallt!


Men nu måste jag fixa det sista! Ta hand om er sötnosar!

En liten bild på mig (suddig "webcam")

Mitt nya armband och tröjan (koftan)




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0