Vaknade av magknip, haha?!

Godmorgon på er, beijbs!

Vaknade av magknip och illamående men känns bättra nu. Har nog sovit lite oroligt med en massa drömmar dock... Det är väl för att min älskade katt avlivades igår. Usch så ledsen jag är. Men nu har han det bra iaf och han vet att jag ÄLSKAR honom!

1999-2010♥

Jag ska snart sätta igång att packa lite och sedan packa lite mera! Haha, vi åker typ vid halv ett.. Jag är nog väldigt nervös tror jag. För när jag skriver så typ ryser jag och mitt leende är 10m långt och allt! Hihi. Men hoppas på att det kommer gå bra och jag håller tummarna för MIG! Någon mera som vill göra det! I såna fall tack!

Jag tror ej att jag kommer kunna skriva blogg där uppe (suck). Så skriver innan jag åker. Men ska se om man kan få tag på en data så man iaf kan skriva lite. Skulle vara kul! Jag får typ ångest om jag inte skrivit eller typ damp, haha! Jag måste ju skriva varje dag för jag gillar det! Jag får tyå svårt att sova annars. Hahaha, men slt pratat om mina känslor.

 

Nu ska jag käka frulle och sedan blir det PACKA....

Puss på er alla där ute!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0